Klachtenafhandeling

We doen ons best om altijd de beste producten en service te leveren. Desondanks kan het zijn dat een product of bestelling niet aan je eisen voldoet. Indien dit het geval is kun je contact met ons op nemen door middel van het contactformulier of telefonisch via 020-6122824.
Nadat wij je klacht hebben ontvangen, zullen wij een ontvangstbevestiging sturen en zo spoedig mogelijk met een passende oplossing komen. 

We zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden; mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je deze procedure niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Meesterslijpers.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).