Garantie en Defecten

Ik heb een defect product, wat nu?

Heb je bij ons een product gekocht dat niet (meer) naar behoren werkt? Dan gaan we samen op zoek naar een geschikte oplossing. We adviseren je om in deze situatie contact op te nemen door een e-mail te sturen naar info@meesterlijpers.nl. Laat in de e-mail weten welk product je hebt gekocht en wat er precies mis mee is. Beschrijf het zo duidelijk mogelijk, des te beter kunnen wij met een passende oplossing komen. Wij zullen ons best doen om dezelfde dag nog met een oplossing te komen.

Hoe lang duurt een reparatie?

De duur van de reparatie is per fabrikant verschillend. Het is wel zo dat wij er altijd zorg voor dragen dat dit zo snel mogelijk gebeurt. Bij elke verandering van status in het reparatieproces houden we je uiteraard op hoogte.

Wat is de garantieduur van mijn product?

Op elk product dat bij ons gekocht is geven wij minimaal 2 jaar garantie. Alle producten met een fabrieksfout of defect als gevolg van een montagefout worden door ons omgeruild of gerepareerd.
Is je product na deze tijd defect? Neem dan eerst contact met ons op om te kijken of we nog iets kunnen regelen.