Bezorgen - Afhalen - Levertijd

Heb je een vraag over het bezorgen en afhalen van je bestellingen? Grote kans dat hij hieronder wordt beantwoord. Staat jouw vraag er toch niet bij en wil je graag even bellen? Dan kan dat met: 020-6122824. Wil je liever mailen? Dan kan ook. Mail naar: info@meesterslijpers.nl of wil je whatsappen: 020-6122824. We horen graag van je!

Welke bezorgmethodes hanteren jullie?

Bij ons kun je kiezen uit verschillende bezorgmethodes. Zo kun je de product(en) niet alleen bij je thuis laten bezorgen, maar ook op andere locaties. Zoals op je werk, bij een vriend of goeie buur is geen probleem. Misschien een handig idee om, als het een groot/zwaar cadeau is, deze alvast te laten bezorgen bij de gelukkige ontvanger.

Verzendkosten / Bezorgkosten

Alle bestellingen met een orderbedrag boven de € 40,- worden gratis door ons thuisbezorgd. Onder de € 40,- komen de verzendkosten op € 4,95. Deze prijzen gelden voor bestellingen die verzonden moeten worden naar Nederland en België.  Wil je de bestelling naar een ander land laten versturen? Dan is dat ook mogelijk. Dit kan vaak voor zeer schappelijke prijzen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Sommige producten passen in een brievenbus envelop. Mocht dit het geval zijn dan betaal je in Nederland slechts € 1,95.

Waar zijn de afhaallocaties?

Het is mogelijk om tussen verschillende afhaallocaties te kiezen. Jouw bestelling wordt dan door PostNL gebracht naar bijvoorbeeld een supermarkt, Bruna, Primera of Cigo bij jou in de buurt. De volgende dag kan je het pakketje dan ophalen tijdens de openingstijden van de winkel naar voorkeur.

Kan ik hem ook afhalen?

Het is natuurlijk nog leuker om je bestelling bij ons in de winkel af te halen en meteen te kunnen afrekenen. Als je dan nog vragen hebt, kun je die meteen aan ons stellen. We zijn op doordeweekse dagen van 9:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:30 uur voor je geopend. Zodra de bestelling bij ons klaar ligt ontvang je van ons een bevestiging via e-mail (vaak al binnen één uur!).

Kan ik mijn bestelling traceren?

Zodra wij jouw bestelling verzonden hebben, sturen wij je een persoonlijke e-mail met een traceerlink. Met deze link kun je het pakket op ieder moment traceren en weet je precies wanneer het pakket aankomt.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Alle bestellingen die op werkdagen voor 17:00 worden geplaatst worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen die op zaterdag voor 14:00 worden geplaatst zullen ook dezelfde dag verstuurd worden. Deze kun je dan maandag verwachten.

De gemiddelde levertijd is 1 werkdag. Dit kunnen we echter niet garanderen, omdat het afhankelijk is van de PostNL bezorger. Maar wees gerust, 98% van onze bestellingen worden de volgende dag geleverd. Mocht er door omstandigheden bij ons toch een vertraging oplopen, dan nemen wij direct contact met je op. 

Leveren jullie ook in het buitenland?

Onze horizon gaat ver over de Nederlandse grenzen. Zo versturen wij regelmatig producten naar België, Engeland, Duitsland en Frankrijk. Ook andere landen zijn mogelijk. Staat het land dat je in gedachte hebt er niet bij? Neem dan even contact met ons op, dan kunnen we samen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Mijn pakket is niet aangekomen. Wat nu?

Is je bestelling na twee dagen nog niet aangekomen? Of klopt de informatie op de traceerpagina niet? Neem dan contact met ons op via deze link. Wij starten dan gelijk een onderzoek en komen binnen een uur met meer informatie en een passende oplossing.

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van jouw bestelling kun je makkelijk controleren in jouw accountpagina. Deze kun je hier bekijken.