• Heb je nog vragen?
  • Staat je vraag er niet bij?
  • Is er iets niet duidelijk?
  • Wij helpen je graag!
  • Neem vrijblijvend contact op
  • Telefoon: 020 - 6122824
  • Email: info@meesterslijpers.nl
  • Chat: Klik rechtsonder

Levertijd en verzendwijzes

De gemiddelde levertijd in Nederland is 1 werkdag. Mochten wij hier niet aan kunnen voldoen dan zullen we altijd contact met je opnemen en een uitgebreide status doorgeven. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.
Leveringen naar België hebben een gemiddelde levertijd van 2 werkdagen.

Verzendmethode

Versturen1
Je bestelling wordt verzekerd verstuurd via PostNL (uitgezonderd de brievenbuspost met verzendtarief à € 1,95). Zo ben je er zeker van dat je bestelling snel en juist aankomt.
De bezorgingen vinden plaats van maandag tot en met zaterdag. Wij zullen je een bericht sturen, zodra de bestelling is verzonden.
Over het algemeen kun je de volgende dag je bestelling verwachten.

Afhalen in winkel
Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel in de Kinkerstraat 267-271 te Amsterdam.
Na het plaasten van de bestelling in onze webshop krijg je van ons bevestiging dat de bestelling klaarligt in de winkel. Je kunt het dan afhalen van maandag tot en met zaterdag.
De openingstijden zijn:

  • Maandag tot vrijdag van 09:00 tot 18:00
  • Zaterdag van 09:00 tot 17:30

Verzendkosten

Nederland / België

De verzendkosten voor bestellingen onder de € 40,- zijn € 4,95 uitgezonderd artikelen waarvoor het brievenbustarief van € 1,95 geldt.
Bij bestellingen boven de € 40,- zijn de verzendkosten altijd gratis.
Indien je de bestelling onder rembours wenst te ontvangen, komt er € 7,50 aan verzendkosten bij.
De verzending van alle pakketpost gaat verzekerd via PostNL.

Betaalmogelijkheden

Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief 21% btw (kook- en kinderboeken zijn inclusief 6% btw).
Je kunt op de volgende manieren bij ons betalen:

iDeal:
Je wordt doorgestuurd naar de website van je eigen bank, waar je veilig met je eigen bankgegevens het bedrag betaald.

PayPal:
Je wordt doorgestuurd naar de PayPal website, waar je veilig kunt betalen met je Paypal tegoed.
Hiervoor is het wel nodig dat je een account hebt bij PayPal.
 
Creditcard:
Je wordt doorgestuurd naar de een beveiligde pagina van Mastercard / Visa, waar je veilig kunt betalen met je creditcard.


Bancontact / MisterCash (België)
Je wordt doorgestuurd naar de website van je eigen bank, waar je veilig met je bankgegevens het bedrag betaald.

Contant betalen aan de deur (rembours):
Bij verzending onder rembours wordt het product verstuurd door PostNL. Wanneer het product wordt afgeleverd, dient er contant afgerekend te worden. Bij een bestelling onder rembours komen er extra verzendkosten van € 7,50 bij op de totale prijs. Daarnaast kunnen producten die worden verstuurd onder rembours niet ingegraveerd.

Vooraf overmaken
Indien je ervoor kiest om het bedrag vooraf over te maken, krijg je na de bestelling van ons per email de betalingsgegevens. Zodra het bedrag bij ons binnen is wordt de bestelling verstuurd. Gemiddeld duurt dit 2 tot 3 werkdagen.

Betalen in de showroom:
Wanneer je het product zelf komt ophalen in onze showroom in Amsterdam kun je afrekenen met Pin, Creditcard, VVV-Irischeques, Your-Giftkaarten of contant.

Ingraveren

Wij kunnen diverse producten ingraveren met een tekst, naam of datum. Dit maakt bijvoorbeeld een mes of kinderbestekset extra persoonlijk.
Indien het een naam of een datum betreft, wordt dit gratis gedaan. Bij langere zinnen of een logo kan hier een klein bedrag bij komen. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Je kunt de te graveren tekst doorgeven bij het bestellen van het product.
Gegraveerde producten kunnen niet worden geruild.

Verzenden als Cadeau met kaart

Is je bestelling een cadeau? Dan kun je dit aangeven tijdens het afrekenen. Wij zullen je bestelling dan verpakken als cadeau en indien gewenst er een handgeschreven kaart bij doen.

Uiteraard zorgen we ervoor dat de gelukkige geen prijzen te zien krijgt en versturen we het cadeau in een blanco doos zonder factuur.

Heb je niet de mogelijkheid om het cadeau zelf te geven? Dan kun je er ook voor kiezen om de bestelling op een ander adres af te leveren. Zo wordt iemand verwennen wel heel makkelijk.

Uitleg bestellen als cadeau

Kies het product en ga naar afrekenen.
Wil je het cadeau direct laten bezorgen bij de gelukkige? Dan kun je voor een ander afleveradres kiezen bij stap 3.

Bij stap 4 krijg je de optie om je bestelling als cadeau te laten verpakken. Vink het vakje 'Ja, graag als cadeau verpakken' aan en vul eventueel in het tekstvak de tekst in die je op een kaartje geschreven wilt hebben.

Na ontvangst van je bestelling zullen wij deze zorgvuldig inpakken en de tekst op een kaartje schrijven. We versturen het pakket (in een blanco doos zonder factuur) en zullen je dan via email op de hoogte brengen van de verzending.

In deze email zit als bijlage de factuur en staat een trackingcode waarmee je het pakket kunt volgen tot ontvangst. Zo weet je precies wanneer de gelukkige zijn of haar cadeau heeft ontvangen.

je bestelling als cadeau verzenden

Cadeaubonnen

Cadeaubonnen in de Winkel

In onze winkel accepteren wij VVV-Irischeque Cadeaubonnen en YourGift kaarten.
Ook is het mogelijk om een cadeaubon van de Meesterslijpers te kopen en in te leveren.
Deze is te koop in elk gewenst bedrag en wordt verpakt als cadeau.

Online Cadeaubon kopen

Wil je een cadeaubon schenken? Dan kun je deze hier aanschaffen Koop hier je cadeaubon. Deze cadeaubon heeft een speciale code waarmee je op onze webshop producten kunt kopen.

Het tegoed is meerdere malen te gebruiken. Zo kun je dus verschillende kleine bestellingen plaatsen of juist 1 grote.

Ook is het mogelijk om een groot bedrag voor een deel te betalen met een cadeaubon en de rest met bijvoorbeeld iDeal.

Bij het bestellen van de cadeaubon kun je een persoonlijke tekst meesturen. Zo maak je het geven van een cadeaubon extra persoonlijk
Wij zullen deze tekst indien gewenst op een kaart schrijven en meesturen met de cadeaubon.

Cadeaubon tegoed

Je kan het tegoed van je cadeaubon controleren door op de volgende link te klikken. Ideaal voor als je de cadeaubon voor meerdere kleine betalingen gebruikt.

Klik hier om je tegoed te controleren

Online cadeaubon gebruiken

Om een cadeaubon of kortingsbon in onze webshop te gebruiken heb je de code nodig die op de cadeaubon staat. Deze bon heb je ontvangen via een email, website of in onze winkel.

  • De code kun je invullen in de overzichtspagina van het winkelwagentje (klik hier).
  • Op deze pagina klik je op de zin Heeft u een cadeaubon? klik dan hier.
  • Er verschijnen dan 2 opties. Gebruik kortingsbon en Gebruik cadeaubon.
  • Kies een van deze opties en je krijgt een veld waar je een code kan invullen.
  • Hier vul je de code in die je hebt ontvangen.
    Zodra deze is ingevuld zal het totaalbedrag verminderd worden met de waarde van de kortingsbon/cadeaubon. Zie de foto hieronder voor een duidelijk stappenplan.
Hoe gebruik je een kortingsbon of cadeaubon

Retourneren

Elk via internet gekocht product mag binnen 30 dagen geretourneerd worden. Hierbij ontvangen wij het product indien mogelijk in originele verpakking. Het product zelf moet onbeschadigd en in oorspronkelijke staat zijn. Mochten er toch beschadigingen aan het product zijn, dan kun je ons bellen op 020-6122824.
Bij het retourneren van een internetbestelling wordt het betaalde orderbedrag (incl. verzendkosten) teruggestort. De gemaakte kosten voor het terugsturen worden niet vergoed.
Bij het retourneren van een product gekocht in onze winkel ontvang u een tegoedbon.
Dit geldt niet voor producten die zijn gepersonaliseerd met onze graveerservice.

VAT Free - BTW Teruggave

English

For tax reduction we work together with vatfree.com. This company handles the tax refund. When you buy something in our store (minimum of € 50,-) you will get a receipt and a vatfree.com voucher. Ater filling in all the necessary information and got your stamp at the customs you can drop off the voucher in the vatfree mailbox. It is located next to customs. After approx. 40 business days your money (15% Tax) will be tranfered to your desired account. Click here for more information

Nederlands

Voor de afhandeling van de BTW teruggave maken wij gebruik van Vatfree.com. Bij een aankoop vanaf € 50,- krijg je een voucher van Vatfree mee. Deze moet worden ingevuld met de benodigde informatie en een stempel van de douane. Daarna kan deze achtergelaten worden in de dropbox/brievenbus van Vatfree. Deze is naast de douane te vinden. Na ongeveer 40 werkdagen wordt het bedrag (15% BTW) teruggestort op de rekening. Klik hier voor meer informatie

Garantie

Wij hanteren de standaardgarantie van de fabrikant. Dit kan per product verschillen. Alle producten met een fabrieksfout of defect als gevolg van een montagefout worden door ons omgeruild of gerepareerd.
Hierin proberen wij je altijd zo goed mogelijk te helpen en tegemoet te komen. Neem dus altijd contact op over de mogelijkheden.

Klachtenafhandeling

Wij doen ons best om altijd de beste producten en service te leveren. Desondanks kan het zijn dat een product of bestelling niet aan uw eisen voldoet. Indien dit het geval is kun je contact met ons op nemen door middel van het contactformulier of telefonisch via 020-6122824.
Nadat wij je klacht hebben ontvangen, zullen wij een ontvangstbevestiging sturen en zo spoedig mogelijk met een passende oplossing komen. Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren heeft. Toch vragen wij vriendelijk om deze klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.Wij zullen de klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je deze procedure niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Meesterslijpers.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Retourrecht

Bij alle producten die je bij ons koopt krijg je 30 dagen retourrecht. Dit betekent dat je het product thuis kunt bekijken en beoordelen. Mocht het product niet aan je verwachting voldoen dan kun je dit terugsturen. Zodra wij het product terug hebben zullen we het oorspronkelijke bestel bedrag terugstorten op uw rekening. Tondeuses, scharen en trimmers worden alleen retour genomen indien deze niet gebruikt zijn in verband met hygiëne. Mocht je vragen hebben over het retourneren van je bestellen dan kun je contact opnemen via 020-6122824 of via onze contact pagina


terug naar
boven