• Heb je nog vragen?
  • Staat je vraag er niet bij?
  • Is er iets niet duidelijk?
  • Wij helpen je graag!
  • Neem vrijblijvend contact op
  • Telefoon: 020 - 6122824
  • Email: info@meesterslijpers.nl
  • Chat: Klik rechtsonder

Levertijd en verzendwijzes

De gemiddelde levertijd in Nederland is 1 dag. Mochten wij hier niet aan kunnen voldoen dan zullen we altijd contact met u opnemen en een uitgebreide status doorgeven. Zo weet u altijd waar u aan toe bent.
Bestellingen naar België hebben een gemiddelde levertijd van 3 dagen.

Verzendmethode

Versturen
Uw bestelling wordt verzekerd verstuurd via PostNL. Zo bent u er zeker van dat uw bestelling snel en juist aankomt.
De bezorgingen vinden plaats van maandag tot en met zaterdag. Wij zullen u van te voren laten weten als uw bestelling is verzonden.
Over het algemeen kunt u de volgende dag uw bestelling verwachten.

Afhalen in winkel
U kunt ook ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel in de Kinkerstraat in Amsterdam.
Na het bestellen in onze webshop krijgt u van ons bevestiging dat uw bestelling klaar ligt in de winkel. U kunt het dan afhalen van maandag tot en met zaterdag.
De openingstijden zijn:

  • Maandag van 11:00 tot 18:00
  • Dinsdag tot Vrijdag van 09:00 tot 18:00
  • Zaterdag van 09:00 tot 17:00

Verzendkosten

Nederland / België

De verzendkosten voor bestellingen onder de € 40,- zijn € 4,95.
Bij bestellingen boven de € 40,- zijn de verzendkosten gratis.
Indien u de bestelling onder rembours wenst te ontvangen, komt hier nog € 7,50 bij.
De verzending gaat verzekerd en aangetekend via PostNL.

Betaalmogelijkheden

Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief 21% btw
U kunt op de volgende manieren bij ons betalen:

iDeal:
U wordt doorgestuurd naar de website van uw eigen bank waar u veilig met uw bankgegevens het bedrag betaald.

Pay-pal:
U wordt doorgestuurd naar de Pay-pal site waar u veilig kunt betalen met Visa/Mastercard of Paypal tegoed.
Hiervoor dient u wel aangemeld te zijn bij Pay-pal.

Bancontact / MisterCash (België)
U wordt doorgestuurd naar de website van uw eigen bank waar u veilig met uw bankgegevens het bedrag betaald.

Contant betalen aan de deur (rembours):
Bij verzending onder rembours wordt het product verstuurd door PostNL. Wanneer het product wordt afgeleverd, dient er contant afgerekend te worden. Bij een bestelling onder rembours komen er extra verzendkosten van € 7,50 bij op de totale prijs. Daarnaast kunnen producten die worden verstuurd onder rembours niet ingegraveerd.

Vooraf overmaken
Na de bestelling krijgt u van ons per email de betalingsgegevens. Zodra het bedrag bij ons binnen is wordt de bestelling verstuurd. Gemiddeld duurt dit 2 tot 3 dagen.

Betalen in de showroom:
Wanneer u het product zelf komt ophalen in onze showroom in Amsterdam kunt u afrekenen met Pin, Creditcard of contant.

Ingraveren

Wij kunnen diverse producten ingraveren met een tekst, naam of datum. Dit maakt bijvoorbeeld een mes of kinderbestekset extra persoonlijk.
Indien het een naam of een datum betreft, wordt dit gratis gedaan. Bij langere zinnen komen hier extra kosten bij. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie. U kunt de te graveren tekst doorgeven bij het bestellen van het product.
Gegraveerde producten kunnen niet worden geruild.

Cadeaubonnen

In onze winkel accepteren wij VVV Cadeaubonnen en YourGift.
Ook is het mogelijk om een cadeaubon van de Meesterslijpers te kopen en in te leveren.
Deze is te koop in elk gewenst bedrag en wordt verpakt als kado geleverd.

Online cadeaubon gebruiken

Om een cadeaubon of kortingsbon in onze webshop te gebruiken heb je de code nodig die op de cadeaubon staat. Deze bon kun je ontvangen hebben via een email, website of in onze winkel.

  • De code kun je invullen in de overzichtspagina van het winkelwagentje (klik hier).
  • Op deze pagina klik je op de zin Heeft u een cadeaubon? klik dan hier.
  • Er verschijnen dan 2 opties. Gebruik kortingsbon en Gebruik cadeaubon.
  • Kies een van deze opties en je krijgt een veld waar je een code kan invullen.
  • Hier vul je de code in die je hebt ontvangen.
    Zodra deze is ingevuld zal het totaal bedrag verminderd worden met de waarde van de kortingsbon/cadeaubon. Zie de foto hieronder voor een duidelijke stappenplan.
Hoe gebruik je een kortingsbon of cadeaubon<

Retourneren

Elk via internet gekocht product mag binnen 30 dagen geretourneerd worden. Hierbij ontvangen wij het product indien mogelijk in originele verpakking. Het product zelf moet onbeschadigd en in een zo oorspronkelijk mogelijk staat zijn. Mocht er toch beschadigingen aan het product zijn dan kunt u ons bellen op 020-6122824.
Bij het retourneren van een internet bestelling wordt het betaalde orderbedrag (incl. verzendkosten) teruggestort. 
De gemaakte kosten voor het terugsturen worden niet vergoed.
Bij het retourneren van een product gekocht in onze winkel ontvang u een tegoed bon.
Dit geldt niet voor producten die zijn gepersonaliseerd met onze graveerservice.

VAT Free - BTW Teruggave

English

For tax reduction we work together with vatfree.com. This company handles the tax refund. When you buy something in our store (minimum of € 50,-) you will get a receipt and a vatfree.com voucher. Ater filling in all the necessary information and got your stamp at the customs you can drop off the voucher in the vatfree mailbox. It is located next to customs. After approx. 40 business days your money (15% Tax) will be tranfered to your desired account. Click here for more information

Nederlands

Voor de afhandeling van de BTW teruggave maken wij gebruik van Vatfree.com. Bij een aankoop vanaf € 50,- krijg je een voucher van Vatfree mee. Deze moet worden ingevuld met de benodigde informatie en een stempel van de douane. Daarna kan deze achtergelaten worden in de dropbox/brievenbus van Vatfree. Deze is naast de douane te vinden. Na ongeveer 40 werkdagen wordt het bedrag (15% BTW) teruggestort op de rekening. Klik hier voor meer informatie

Garantie

Wij hanteren de standaard garantie van de fabrikant. Dit kan per product verschillen. Alle producten met een fabrieksfout of defect als gevolg van een montagefout worden door ons omgeruild of gerepareerd.
Hierin proberen wij u als klant zo goed mogelijk te helpen en tegemoet te komen. Neem dus altijd contact op over de mogelijkheden.

Klachtenafhandeling

Wij doen ons best om altijd de beste producten en service te leveren. Desondanks kan het zijn dat een product of bestelling niet aan uw eisen voldoet. Indien dit het geval is kunt u contact met ons op nemen door middel van ons contactformulier of telefonisch via 020-6122824.
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, zullen wij u een ontvangstbevestiging sturen en zo spoedig mogelijk met een passende oplossing komen. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijkenen proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.Onze gegevens:Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Retourneren

Bij alle producten die u bij ons koopt krijgt u 30 dagen


terug naar
boven